Conferința ARILOG este un exemplu excelent de învățare continuă, de la colegii de breaslă.

  • Agenda conferinței se aliniază cu inițiativele cheie la care lucrați. În cadrul evenimentului veți afla cunoștințe și informații pe care le veți putea aplica imediat în compania dvs. pentru a vă face treaba mai bine și mai rapid.
  • Veți învăța ceva nou, în special într-un domeniu care este esențial pentru dezvoltarea carierei și a leadership-ului. Conferința ARILOG abordează diferite subiecte care vă oferă posibilitatea de a vă aduce în alte zone din afara zonei dumneavoastră de confort și de a vă lumina orizontul.
  • Conferința ARILOG promovează și crearea unor conexiuni noi, oferindu-le participanților cadrul potrivit pentru împărtășirea cunoștințelor și experiențelor.

 



Ediția 2024 se va desfășura sub tematica “The Network Effect” și cu ajutorul speakerilor invitați și al subiectelor alese, dorim să transmitem un mesaj despre importanța primordială a îmbunătățirii produselor, serviciilor, dar și a rețelei de furnizori și clienți, încurajând totodată dialogul și schimbul de bune practici cu colegii de breaslă.

 

 

 

Vizite practice în depozite:

Maersk.png   Logo+IB+Cargo.jpegUnde veți putea observa implementarea tehnologiei robotice Dexory în centrul de distribuție.             

   

Logo+Jumbo+transparent.png 

Zona de eShop. Vizită susținută de:  LogoAptus+transparent.png                                

Speakeri+Conferinta+2024_EmyRoman.png

 

Emanuel-Claudiu Roman - Logistics Manager, SEEFCO

Evaluarea proceselor logistice din lanțurile de aprovizionare destinate mărfurilor în vrac

AndreiBrinzea.png

 

Andrei Brînzea - Business Developement Director, CTP

Este România o zona atractivă pentru investiții din partea companiilor de producție din străinătate? 

DanielPreda_site.png

 

Daniel Preda - Managing Director, Toyota Material Handling România

Cameleon Vizion: strategii de adaptare și optimizare în supply chain 

Dana+Bordei_site.png

 

Dana Bordei - Country Commercial Manager, VGP România

Cameleon Vizion: strategii de adaptare și optimizare în supply chain 

Geanina+Tanasescu2.png

 

Geanina Tănăsescu - Operations Manager, PallEx și VP ARILOG

Moderator Cameleon Vizion: strategii de adaptare și optimizare în supply chain 

Daniel+Radu.jfif

 

Daniel Radu - Vicepreședinte, ARILOG

RO panel: RO e-Customs, RO e-Sigiliu, RO e-Factura și RO e-Transport

Andreea+Mureseanu.jpg

 

Andreea Mureșeanu - Vicepreședinte, ARILOG

RO panel: RO e-Customs, RO e-Sigiliu, RO e-Factura și RO e-Transport

Marius+Gaita_site.png

 

Marius Gaiță - Customs Manager, Euroccoper

RO panel: RO e-Customs, RO e-Sigiliu, RO e-Factura și RO e-Transport

Adrian+Palasan.jpg

 

Adriana Pălășan - Vicepreședinte, ARILOG

Moderator RO panel: RO e-Customs, RO e-Sigiliu, RO e-Factura și RO e-Transport

Radu+Baicu_site.png

 

Special guest

Radu Baicu - Senior Scout, Parma Calcio 1913

Steluta+Moisescu_pt+site.png

 

Steluța Moisescu - Președinte, Fondator Asociația NIA Neurodiversity Academy 

Prezentare proiect Campus Lumya

Paul+Nita.png

 

Paul Niță - General Manager, ID Logistics & Președinte ARILOG

Cuvânt de Bun venit

CristinaRadu.png

 

Cristina Radu - International Road Transport Director, KLG Europe Logistics

Moderator

DecebalPopescu2.png

 

Decebal Popescu - Co-founder and Managing Partner, Smart Touch Technologies & VP ARILOG

Moderator

Imagini Conferința anuală ARILOG 2023

Sau urmărește filmul evenimentului

Sau urmărește filmul evenimentului

  • Taxa de participare este pentru o persoană și nu este purtătoare de TVA
  • Plata pentru taxa de participare se face în baza unei facturi proforme emise de organizator, la cursul BNR leu/euro din ziua platii. Participarea la eveniment este confirmată doar după efectuarea plății pentru taxa de participare
  • Sunt disponibile discounturi pentru grupuri mai mari de 3 persoane din partea aceleiași companii. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe detalii pe adresa de email laura@arilog.ro.

 

Taxa Participare

190 euro / persoană / membri

  • Acces la lucrările conferinței
  • Acces la sesiunile de networking
  • Pauze de cafea, de prânz și cocktail
  • Acces în aplicația evenimentului
  • Prezentările speakerilor
  • Posibilitatea de a organiza întâlniri 1:1 cu ceilalți participanți
  • Acces la lista de participanți, conform regulamentului GDPR

 

Taxă de participare

240 euro / persoană / non membri

  • Acces la lucrările conferinței
  • Acces la sesiunile de networking
  • Pauze de cafea, de prânz și cocktail
  • Acces în aplicația evenimentului
  • Prezentările speakerilor
  • Taxa de participare este pentru o persoană și nu este purtătoare de TVA
  • Plata pentru taxa de participare se face în baza unei facturi proforme emise de organizator, la cursul BNR leu/euro din ziua platii. Participarea la eveniment este confirmată doar după efectuarea plății pentru taxa de participare
  • Sunt disponibile discounturi pentru grupuri mai mari de 3 persoane din partea aceleiași companii. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe detalii pe adresa de email laura@arilog.ro.

Formular de înregistrare