Conferința ARILOG este un exemplu excelent de învățare continuă, de la colegii de breaslă.

  • Agenda conferinței se aliniază cu inițiativele cheie la care lucrați. În cadrul evenimentului veți afla cunoștințe și informații pe care le veți putea aplica imediat în compania dvs. pentru a vă face treaba mai bine și mai rapid.
  • Veți învăța ceva nou, în special într-un domeniu care este esențial pentru dezvoltarea carierei și a leadership-ului. Conferința ARILOG abordează diferite subiecte care vă oferă posibilitatea de a vă aduce în alte zone din afara zonei dumneavoastră de confort și de a vă lumina orizontul.
  • Conferința ARILOG promovează și crearea unor conexiuni noi, oferindu-le participanților cadrul potrivit pentru împărtășirea cunoștințelor și experiențelor.

 

Ediția 2025 a conferinței se va desfășura sub tematica „simplify to amplify”. Adaptabilitatea nu mai este o opțiune, ci o necesitate. Companiile trebuie să își adapteze operațiunile printr-o abordare proactivă și inovatoare, respectând noile cerințe fiscale. Flexibilitatea, investiția în tehnologie și o strategie inteligentă de conformitate sunt esențiale pentru amplificarea rezultatelor în viitorul complex din supply chain.

Înregistrează-te acum și beneficiază de un tarif special!

 

Vizite practice în depozite

A doua zi de eveniment, 16 mai, este dedicată organizării unor vizite practice în structuri logistice și de producție. Vizitele vor fi anunțate în curând.

                                

Vizita_Olympus.png
Vizita+de+confirmat.png
Teodoru+Cristea.png

 

Teodoru Cristea - General Manager, Orbit Transporturi Internaționale

Logistica artei


 

Paul+Nita.png

 

Paul Niță - General Manager, ID Logistics & Președinte ARILOG

Cuvânt de Bun venit

CristinaRadu.png

 

Cristina Radu - International Road Transport Director, KLG Europe Logistics

Moderator

DecebalPopescu2.png

 

Decebal Popescu - Commercial Trucks Manager Volvo Romania & VP ARILOG

Moderator

Imagini Conferința anuală ARILOG 2024

Sau urmărește filmul evenimentului

Promo Conferința anuală ARILOG 2025

 

Taxa Participare

160 euro / persoană / membri

  • Acces la lucrările conferinței
  • Acces la sesiunile de networking
  • Pauze de cafea, de prânz și cocktail
  • Acces în aplicația evenimentului
  • Prezentările speakerilor
  • Posibilitatea de a organiza întâlniri 1:1 cu ceilalți participanți
  • Acces la lista de participanți, conform regulamentului GDPR

 

Taxă de participare

190 euro / persoană / non membri

  • Acces la lucrările conferinței
  • Acces la sesiunile de networking
  • Pauze de cafea, de prânz și cocktail
  • Acces în aplicația evenimentului
  • Prezentările speakerilor
  • Taxa de participare este pentru o persoană și nu este purtătoare de TVA
  • Plata pentru taxa de participare se face în baza unei facturi proforme emise de organizator, la cursul BNR leu/euro din ziua platii. Participarea la eveniment este confirmată doar după efectuarea plății pentru taxa de participare
  • Sunt disponibile discounturi pentru grupuri mai mari de 3 persoane din partea aceleiași companii. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe detalii pe adresa de email stefania@arilog.ro.

Parteneri

Partener premium

Partener coffee break

Networking supporter

CTP

Partener strategic

Formular de înregistrare

*10% pentru doamnele și domnișoarele care se înregistrează până pe 10 martie inclusiv