Agenda

7 octombrie 2015, 19.00 - 22.00

Gala ARILOG Logistics & Supply Chain Awards, Ramada Hotel & Suites Bucharest North, sala Amethyst Club. Gala se va desfasura sub forma unei cine festive, cu momente de entertainment, punctul principal fiind anuntarea castigatorilor.

8 octombrie 2015, 08.30 - 16.00

Conferinta si Expozitia ARILOG Logistics & Supply Chain, " Evolution vs. Revolution", Ramada Hotel & Suites Bucharest North, sala Diamond.

Conferinta va fi moderata de Adriana Palasan - Managing Partner, Supply Chain Management Center si Vicepresedinte, ARILOG.

"Dinamica Supply Chain-ului se reflecta anul acesta si in dinamica prezentarilor si a speakerilor. Performanta, Tehnologia, Globalizarea Solutiilor si Viteza, sub toate aspectele ei, reprezinta subiectele acestei editii a Conferintei ARILOG.Imi doresc sa intrati in atmosfera evenimentului alaturi de partenerii si prietenii nostri de breasla." - Adriana Palasan

08.30 – 09.00 inregistrare participanti si welcome coffee

09.00 – 09.30 deschidere eveniment; moderator Conferinta – Adriana Palasan – Vicepresedinte ARILOG

09.30 – 10.00 - Prof. Thomas Wimmer - Chairman of the Executive Board, German Logistics Association and Vice President, European Logistics Association

O lume in miscare – Cum ies din criza managerii de supply chain
Care sunt tendintele si evolutiile care tin lumea noastra in miscare? Care sunt stimuli cheie care actioneaza on industria logistica? Digitizarea este pe buna dreptate vazuta drept cea mai importanta forma de dezvoltare a momentului, un element care schimba jocul. Rasturnarile de situatie rezultate atat pentru industrie, cat si pentru societate sunt atat de importante incat este dificil de prezis ce ne rezerva viitorul. Unul dintre punctele culminante ale acestei dezvoltari este Industria 4.0. Daca ar trebui sa o exploram, trebuie sa intensificam integrarea logistica si IT. Dar nu aceasta este singura industrie care genereaza stimuli cheie; oamenii sunt la fel de importanti: oameni asemenea curajosilor antreprenori care dezvolta noi modele de business sau celor care cu ajutorul experientei in management modeleaza procelese schimbarii in companiile noastre. Si cum stau lucrurile cu nativii digitali? Permiteti-ne sa impartasim expertiza si cunostintele si sa beneficiem mutul de idei si stimuli noi pentru activitatea zilnica.

10.00 – 10.20 - Frank Janssens - DG TAXUD Unit Customs Processes and Project Management, European Comission

Codul Vamal al Uniunii Europene: Informatii, instrumente si planuri pentru implementarea sa

10.20 – 10.40 - Karl Moens- Vice President and Senior Marine Legal Advisor, MARSH

Analiza si managementul riscului pentru expeditioneri

Expeditionaerul de astazi este departe de a fi simplul intermediar de transport care era odata. Din ce in ce mai des, acesta ofera servicii care nu intra in sarcina sa de a aranja transportul marfurilor pentru clientii sai. In zilele noastre, expeditionerul a ajuns sa fie un actor indispesabil in procesul transportarii bunurilor “la timp”, dintr-o parte a lumii in alta, cu orice tip de transport necesar, asigurandu-se ca  uriasa cantitate de documente necesare pentru export si import este completa, informandu-si clientul cu privire la practicile si costurile din diferitele porturi si huburi ale lumii, toate acestea trebuind realizate la niste costuri foarte mici in timp ce, cateodata in necunostinta de cauza, isi asuma niste riscuri si raspunderi uriase. Expeditionerul este de fapt Arhitectul Transporturilor si ca orice architect, clientii sai vor fi foarte nemultumiti atunci cand cladirea pe care a proiectat-o se va prabusi pe neasteptate.

10.40 – 11.00 – Vladimir Badic - IT BP&Innovation, Unilever Europe  Supply Chain Company

Cresterea eficientei prin proiectarea cursului valorii

11.00 – 11.30 – pauza de cafea

11.30 – 12.00 - Steffen Pasgaard - Vice President, EDI-Soft AS

Mediul fericit: Un blocaj in drumul catre Excelenta Livrarilor

Individualitatea si independent sunt cateva dintre beneficiile pe care le apreciaza consumatorii atunci cand inlocuiesc magazinele clasice cu experienta cumparaturilor online. Cu toate acestea magazinele online nu utilizeaza oportunitatea de a customiza experienta livrarii, transformand-o in principalul avantaj competitiv. A sosit timpul ca magazinele online sa infrunte potentialul si sa-si regandeasca strategia de livrare pentru a multumi clientul anului 2015. Vanzarile si loialitatea clientului sunt conectate direct la alternativele de livrare si nu exista nici un motiv pentru care sa nu fie ales un mediu fericit, cu livrare gratuita si numar limitat de transportatori, mai ales cand magazinele online sunt doar la cativa pasi distanta de posibilitatea de a oferi clientilor moetode personalizate de livrare.

12.00 – 12.30 - M.Sc, P.Eng, MBA Dan Georgescu - Ford Global Purchasing

Imbunatatirea mobilitatii in Supply Chain prin dezvoltarea furnizorilor

Mobilitatea in Supply Chain:
Pe masura ce globalizarea accelereaza, afacerile sunt conduse din ce in ce mai mult intr-un mod interconectat, fara frontiere, aproape invizibil, ducand catre o potential pierdere a controlului strategic. Acest fapt subliniaza necesitatea unei abordari mult mai tangibile, strategice si proactive pentru riscurile supply chain management-ului. Strategia de business este un plan unitar, cuprinzator si integrat conceput pentru a explica modul in care o organizatie intentioneaza sa concureze si sa aibe succes in piata. Editia 2015 a FM Global Resilience Index defineste mobilitatea ca pe o combinatie a vulnerabilitatii unei tari in fata oricaror intreruperi din supply chain si abilitatea acesteia de a-si reveni dupa aceste incidente.

12.30 – 12.40 - “Reguli si sfaturi pentru depozitare” – lansarea ghidului de bune practici realizat de grupul de lucru ARILOG

12.40 – 13.00 – Oszkar Bara – General Manager, Aptus Software & József Pap, Logistics Manager Impar

Implementare WMS – tbd

13.00 – 14.00 – pauza de pranz

14.00 – 14.30 - turul standurilor de expozitie

14.30 – 14.50 - Martin Řídký, Ph.D. - Head of Pre Series Logistics, ŠKODA AUTO

Logistica fiabila, de inalta performanta si colaborare eficienta cu furnizorii ca elemente cheie pentru cresterea afacerii

• Cresterea si schimbarile din logistica, relizate o data cu schimbarile intregului brand Škoda Auto
• Suportul logistic pentru Productia “ Fabricate la Comanda”
• Cresterea complexitatii ca o provocare logistica
• Colaborarea stransa cu furnizorii T1 – oportunitatea in fabrica Kvasiny/CZE

14.50 – 15.10 - Dr. Zenon Michaelides - Lecturer in Logistics and Supply Chain Management, Sheffield University

Provocarile logistice in era “retelelor cererii” si era Big Data
Astazi, logistica in supply chain se schimba
Se transforma in “retele ale cererii”. Logistica joaca un rol din ce in ce mai important in sustinerea dezvoltarii unor astfel de retele ale cererii, ajutand companiile sa livreze eficient produse si servicii si sa-si actualizeze modelele de business astfel incat sa obtina un avantaj din utilizarea celor mai noi tendinte in dezvoltarea tehnologiei informatiei. Multe companii de success, in special in zona e-business, si-au integrat operatiunile logistice si de supply chian si si-au optimizat traseul in piata intr-o asemenea masura incat sunt capabile sa se aprovizioneze si sa vanda diverse produse, intrand si dominand diverse piete, care poate pana acum le erau inaccesibile.

15.10 – 15.30 - Aurelian Moraru – Owner, Promar Textil

Kromatic Tracking System - The new RFID-based Laundry Management System

15.30 – 16.00 – tbd

16.00 – inchidere Conferinta

9 octombrie, 10.00 - 12.00

10.00 – 12.00 – vizita structura logistica

Suntem in curs de confirmare a vizitei din acest an. Revenim in cel mai scurt timp cu detalii.

 


Noutati



Membri Gold

Membri Silver

Parteneri

Parteneri Media


Newsletter