Tematica

Daca business-ul tau se schimba, daca piata se schimba, atunci si procesele si brandul trebuie sa se schimbe. Andy Warhol, care este recunoscut pentru brandul sau puternic, spunea: “Intotdeauna se spune ca timpul schimba lucrurile, dar de fapt tu esti cel care trebuie sa le schimbe". De asemenea, tu trebuie sa decizi cat de mult sa schimbi: Este timpul pentru a continua evolutia business-ului? Sau este timpul ca business-ul tau sa treaca printr-o revolutie? 

Supply Management va continua să aiba o importanta din ce in ce mai mare in diverse companii in special in industria productiei, dar si in companii, in general.

Cele mai multe inovatii in supply chain management mai degraba sunt construite pe realizarile existente si reconfigureaza metode si tehnologii cunoscute, decat sa inventeze altele noi.

Sustinerea inovatiei in Supply Chain imbunatateste procesele prin scaderea costurilor, prin scaderea duratei ciclurilor si prin cresterea calitatii. Insa companiile trebuie sa inteleaga ce inseamna implementarea unei inovatii din punctul de vedere al obuiectivelor strategice ale organizatiei. Implementarea gresita a unei inovatii poate conduce la costuri suplimentare, mai ales intr-un mediu competitiv.


Noutati

eveniment Mantis Romania

Transform Investment in Logistics to bottom line Profitability: Warehouse turned to competitive advantage



Membri Gold

Membri Silver

Parteneri

Parteneri Media


Newsletter