Recent Posts

Funcții Consiliu Director ARILOG


În data de 15 iulie a avut loc prima ședință a Consiliului Director ARILOG în cadrul căreia acesta a desemnat Președintele. Structura boardului pentru mandatul 2019 – 2021 este următoarea:

  • Adriana Pălășan – Președinte și reprezentare ELA

  • Adrian Crizbășianu – Vicepreședinte marketing și reprezentare autorități

  • Andreea Mureșeanu – Vicepreședinte dezvoltare membri

  • Daniel Preda – Vicepreședinte comunicare și evenimente

  • Mihai Iancu – Vicepreședinte proiecte studii de piață

  • Paul Niță – Vicepreședinte trezorerie și buget

  • Romeo Dumitru – Vicepreședinte proiecte universități

Din motive personale, Laura Simion s-a retras din acest mandat, iar conform statutului Asociației, pe care il puteți citi AICI, primul candidat votat în Adunarea Generală, dar care la acel moment nu a întrunit numărul necesar de voturi, va deveni membru activ în Consiliul Director. În situația prezentă, este vorba despre Mihai Iancu, care a devenit membru cu drepturi depline în Consiliu.


Totodată, pentru prima dată în istoria Asociației, Consiliul Director a decis crearea unor posturi de consilieri pentru ceilalți membri care au candidat în cadrul Adunării Generale din 13 iunie. Consilierii vor participa în mod activ la ședințele de board și vor fi implicați în activitățile Asociației, putând să își îndeplinească și proiectele pe care le-au susținut în momentul candidaturii. Consilierii nu vor avea drept de vot în ședințele de board.

Toți candidații au acceptat funcția de consilier și astfel, asociatia dispune de mai multe resurse pentru dezvoltarea comunității și a proiectelor dedicate acesteia.

De asemenea, în cadrul ședintei au fost stabilite cele mai importante proiecte ARILOG din următoarea perioadă, fiecare membru al boardului luându-și în responsablitate mai mai multe arii de dezvoltare ale asociatiei. Lista proiectelor include:

- Conferința anuală ARILOG

- Caravana de evenimente ARILOG Hub

- Realizarea unui studiu de piață calitativ

- Creșterea numărului de membri și a vizibilității asociației în comunitățile de business