Recent Posts

Rezultate survey “Trenduri și strategii în logistică și supply chain management”



ARILOG – Asociația Română de Logistică lansează studiul de piață: “Trenduri și strategii în logistică și supply chain management” - oportunități pentru transformarea digitală, realizat cu sprijinul companiei MEDNET Marketing Research Center.


Transformarea digitală a companiilor descrie procesul de creare a valorii prin dezvoltarea și implementarea noilor tehnologii digitale, adaptarea strategiilor companiei bazate pe noi modele de afaceri digitalizate și dobândirea abilităților sau calificărilor necesare. Obiectivul este de a crește flexibilitatea și productivitatea într-o companie, concentrându-se în același timp pe clienți și noile lor cereri de servicii și bunuri digitale.

Studiul s-a desfasurat în perioada iunie – decembrie 2020 și are 65 de respondenți din totalul de 100 planificați, personal middle și top level management din companii cu următoarele domenii de activitate: comerț, producție, servicii logistice și de transport.



Studiul a fost împărțit în patru mari categorii, iar concluziile sunt următoarele:

1. Mediul de afaceri în era digitala

Majoritatea (84,4%) persoanelor intervievate consideră că transformarea digitală aduce cu sine oportunități mari sau foarte mari în cadrul companiei unde își desfășoară activitatea. În același timp, mai mult de jumătate dintre aceștia (54,7%) sunt de părere că transformarea digitală presupune un nivel scăzut sau foarte scăzut de risc.