
DB Schenker își consolidează serviciile de transport aerian
În 2024, DB Schenker își consolidează serviciile de transport aerian pe piața din România
Optimizarea continuă a operațiunilor de zbor și a serviciilor complementare transportului aerian reprezintă unul dintre obiectivele cheie de business ale DB Schenker în România pentru anul 2024. Compania a investit deja într-un vehicul cargo 100% electric, utilizat pentru transferul mărfurilor pe ruta Otopeni-București.
București, 08 aprilie 2024 – DB Schenker în România, lider al pieței naționale de logistică și transporturi și unul dintre principalii furnizori de servicii aeriene generale, expres și speciale din țară, continuă să realizeze investiții semnificative pentru eficientizarea operațiunilor de zbor și a serviciilor complementare transportului aerian.
În ultimii ani, DB Schenker și-a extins considerabil portofoliul de clienți și serviciile de transport aerian la nivelul pieței din România. Prin intermediul celor două birouri poziționate strategic, în aeroporturile Otopeni și Oradea, și platformei digitale de rezervare și monitorizare a transporturilor - connect, compania și-a perfecționat serviciile atât din perspectiva calității, cât și a experienței oferite clienților.
„În calitate de furnizor de servicii și soluții logistice integrate, avem capacitatea de a le oferi clienților noștri servicii de transport aerian end-to-end. De aceea, pe lângă conexiunile aeriene zilnice, zboruri expres sau chartere, o parte semnificativă dintre operațiunile de zbor pe care le efectuăm anual este reprezentată de soluțiile door-to-door”, a afirmat Vlad Feneșan, Area Head of Airfreight, DB Schenker in HU, BG, RO, GR.
Recent, pentru a asigura transbordarea și livrarea door-to-door a mărfurilor pe ruta Aeroportul Internațional Henri Coandă - București, pentru unul dintre cei mai importanți clienți din portofoliul său aerian, DB Schenker a achiziționat un vehicul ID.Buzz de la Volkswagen.
„Am decis să ne extindem flota proprie din București cu un vehicul electric nou, ultramodern, care răspunde integral nevoilor de eficiență, mobilitate urbană și sustenabilitate pe care le împărtășim cu clientul nostru. Este o investiție care ne permite să îmbunătățim calitatea la nivelul segmentului rutier (first/last-mile) din cadrul transportului aerian integrat”, a mai precizat Vlad Feneșan.
Conform reprezentantului DB Schenker, compania s-a bucurat, în ultimii ani, de o creștere semnificativă a cererii pentru produsele aeriene. În 2024, divizia de Transport Aerian se va concentra pe dezvoltarea capacității, ofertei și, implicit, a portofoliului de clienți.
Despre DB Schenker în România
Cu peste 45 de puncte de lucru organizate administrativ în 4 sucursale (Arad, București, Cluj, Constanța), Sediul Central în București și aproximativ 1,000 de angajaţi, DB Schenker este un furnizor de top în industria de transport şi logistică la nivel naţional.
Compania oferă o gamă completă de servicii adaptate pentru nevoile partenerilor săi: transport rutier (camioane complete și parțiale, transporturi în regim de grupaj), aerian, maritim (inclusiv operațiuni portuare); logistică contractuală (managementul lanțului de aprovizionare) și logistică pentru târguri și expoziții; operațiuni și formalități vamale; relocare; asigurare cargo.
Despre DB Schenker
Cu aproximativ 76,600 de angajaţi, activi în mai mult de 1,850 de locaţii din peste 130 de țări, DB Schenker este unul dintre liderii globali ai industriei logistice. Compania oferă servicii de transport rutier, aerian și maritim, soluții logistice complete și servicii de management al lanțului de aprovizionare dintr-o singură sursă. Dedicându-se viitorului sustenabil al industriei logisticii, DB Schenker investește continuu în soluții inovatoare de transport, energii regenerabile și produse cu emisii reduse de carbon pentru clienții săi.